3 de setembre del 2009

Hem apres a cantar...


Yo soy puro guatemalteco
Y me gusta bailar el son,
Con las notas de la marimba
También baila mi corazón

Cuando bailo con mi Maria
Hasta un grito me sale así
¡ ayayay¡

Que rechulas son las inditas
Cuando las veo bailar el son
Con sus faldas levantaditas
Van taconeando con suave rumor

Para bailar indita mía
Yo voy palmeando alrededor
Para gritar con una mano
Tomo el sombrero y lo hago así

Yo ya me voy, me voy cantando
Me voy gritando lejos de aquí
Te canto a ti mi Guatemala
Tierra querida donde nací.



Vam aprendre la canso mentre camninavem dreccio Rio Azul, despres de visitar algunes comunitats amb la RosaLinda, la facilitadora educativa de l'associacio.

Us pengem algunes fotos perque comproveu que l'aigua del riu realment es blava!!

Dema anem d'excursio al Hoyo del Cimarron. Ja us Explicarem l'aventura!!


Abrasades!!

3 comentaris:

Laia N. Aloguin ha dit...

Hola buniques!
Cada dia me feu més enveja!Que xaleu i quins llocs més bonics. Neus, has après a dir Huehuetenango? Com m'agradaria veure't per un foradet... Au, xaleu molt i fins aviat.

Albert Pujol ha dit...

Neus i companyia, es veu que esteu xalant molt. Enhorabona per la valentia i il·lusió de fer aquest viatge i espero que us ho passeu molt bé. Ja ho explicareu. Montarem una xerrada de l'experiència a la Ribera perquè es vegi com la gent jove de la nostra comarca té ganes de fer coses i es mou per temes molt interessant.

Albert Pujol
CERE

Anònim ha dit...

Ja, verjetno zato je